مصاحبه آرشیو خبر ها
بازیکنی که یوونتوس هرگز  او را از دست نخواهد داد!

بازیکنی که یوونتوس هرگز او را از دست نخواهد داد!

 

حتی ورود ستاره‌های فوتبال جهان به یووه نیز باعث نخواهد شد که استفانو استورارو تمایلی برای حرکت به سمت درب‌های خروجی باشگاه یوونتوس داشته باشد. کارلو ولپی مدیربرنامه‌های هافبک اغلب نیمکت‌نشین یوونتوس در گفتگویی جالب با  RMC Sport، با اشاره به آخرین اوضاع موکلش در یووه، از استمرار حضور او در جمع بیانکونری‌ها و مبارزه برای حضور در ترکیب این تیم ولو به قیمت مبارزه با ستاره‌های نامدار خط میانی بانوی‌ پیر صحبت کرده است.

 

از استورارو و آخرین تصمیمات برای فصل آینده‌اش بگویید.

 

تمام پیشنهاداتی که در سالهای اخیر برای استورارو به یوونتوس رسیده، توسط مسئولان باشگاه و الگری رد شده است. این پسر (استورارو) از حجمِ این توجهات به خود می‌بالد و از همه تیم‌هایی که او را زیر نظر گرفته‌اند تشکر می‌کند اما او بازیکنی مهم برای مجموعه یوونتوس محسوب می‌شود.

 

یوونتوس بازیکنان با کیفیتی در پست هافبک در اختیار دارد. همانطور که می‌دانید امره‌جان نیز قرار است به زودی از راه برسد.

 

بازیکنان فوق‌العاده قدری در این پست برای یووه بازی می‌کنند. از خدیرا با سابقه قهرمانی در جام‌جهانی بگیرید تا پیانیچ، ماتوئیدی و مارکیزیو. اما استورارو بسیار انعطاف‌پذیر است و حاضر به از دست دادن جایگاهش در یووه نیست. او هرگز تسلیم نخواهد شد و از تمرین کردن بسیار دست نخواهد کشید. از قضا او یک دروازه‌بان بسیار خوب نیز است! اوه ببخشید! فکر کنم پرین نیز قرار است به زودی از راه برسد. (خنده)

 

 

پیوستن احتمالی سرگئی میلینکوویچ ساویچ به یووه اما شاید خبری بد برای استورارو باشد.

 

خبر اضافه شدن یک بازیکن خوب به تیم، هرگز خبری بد محسوب نمی‌شود. فراموش نکنید همین رقابت‌ها است که باعث ارتقای کیفی بازیکنان در یک تیم می‌شود. با این حال او همیشه برای جایگاهش در تیم می‌جنگد.

 

در خبرها از استورارو به عنوان بخشی از قرارداد انتقال میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو به یوونتوس نام برده می‌شود. نظر شما چیست؟

 

در ایتالیا من ارتباطات و روابط بسیار خوبی با باشگاه‌های لاتزیو، جنوا و آتالانتا دارم اما این سناریو را بسیار بعید و دور از دسترس می‌دانم.

 

علی‌رغم گمانه‌زنی‌های رسانه؛ استفانو استورارو هافبک 25 ساله یوونتوس به دور از حاشیه، این روزها مشغول استراحت و آماده‌ شدن برای انجام نود و یکمین بازی‌اش برای بیانکونری‌ها است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: